Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T22:51:23+01:00
Niektórych niektórych ropuch oraz u niektórych jaszczurek i węży, a także u niektórych meduz, ukwiałów, ślimaków, roztoczy i skorpionów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:51:41+01:00
2009-11-26T22:54:04+01:00
Jajożyworodność występuje w Polsce u zwierząt. Jej główną cechą jest, że zwierzęta składają jaja, z których później wyklują się młode. Głównie są to przede wszystkim niektóre gady, ryby i owady.