Odpowiedzi

2009-11-26T22:54:04+01:00
Wojtek - 6000 m w 1 h
ryszard - 1.200m w 12 min
ryszard :
1.200m w 12 min
600 m w 6 min
100 m w 1min
500 m w 5 min
wojtek :
6000 m w 60 min
1000 m w 10 min
100 m w 1 min
500m w 5 min
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:56:16+01:00
6000m/1h = 6000m/60min = 100m/1min
stąd 5*100 = 500m w ciągu 5 min

1,2m/12min = 0,1m /1min
stąd 5*0,1 = 0,5m w ciągu 5 min
--------------------------------------------------
Jeśli ten zapis 1,2 oznacza km to rozwiązanie wygląda tak:
1,2km/12min = 1200m/12min = 100m/1min
stąd 5*100 = 500m w ciągu minuty
3 3 3
2009-11-26T22:56:51+01:00
(6000x5):60=500m
(1200x5):12=500m
3 4 3