Zad1. Połącz np: 1iA
1. hel
2.neon
3.argon
4.krypton
5.ksenon
6.radon
A.jest go najwięcej ze wszystkich gazów szlachetnych w powietrzu
B.jego nazwa jezyku greckim oznacza "ukryty"
C.jest najlżejszym zgazów szlachetnych
D.gaz szlachetny o największej gęstości
E.jego nazwą określa się reklamy świetklne
F. jego symol chemiczny to Xe
G. jego symol chemiczny to N

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:59:47+01:00
2009-11-26T23:04:12+01:00