Odpowiedzi

2009-11-27T07:28:43+01:00
2325,80 zł podziel to przez aktualny kurs euro
716,80 zł podziel to przez aktualny kurs franki szwajcarskie
taki mi sie wydaje :)
10 3 10
2009-11-27T07:52:29+01:00
2325,80 / 4,13 = 563,14
716,80 / 2,74 = 261,60
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T08:57:34+01:00
2325,80 ÷ 4,13 = 563,14
716,80 ÷ 2,74 = 261,60

Według dzisiejszego kursu walut strona wp.pl ;ppppp
9 2 9