Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T08:32:23+01:00
Podczas zdenerwowania-np. pisanie kartkówki, również przy wysiłku fizycznym np. jazda na rowerze, bieganie i psychicznym np. podczas kłótni. Dzieje się tak ponieważ krew zaczyna szybciej krążyć ,a serce szybciej bije chcąc sprostać produkowaniu większej ilości krwi.
67 3 67
2009-11-27T14:03:04+01:00
Kiedy sie boisz (tutaj wybierz sobie jakies sytuacje)
np. przed klasówka,
masz miec publiczne wystapienie,
ogladasz horror itp itd. wydziela sie hormon o nazwie adrenalina ktorego jednym z dzialan jest wlasnie przyspieszenie akcji
bicia serca.

Noi dodatkowo podczas wysilku fizycznego. dzieje sie tak by krew mogla szybciej dotrzec do komorek ciala (w szczegolnosci miesniowych) dostarczajac im potrzebnego do oddychania tlenu i glukozy.

Ad. oddychanie: jest to spalanie glukozy w komorkach w celu uzyskania energii, a tej potrzebujemy dużo podczas wysilku fizycznego.

Bez obrazy ale nie pisz tych glupot o produkcji krwi.
Pozdrawiam i mam nadzieję ze pomoglam :D
157 3 157