Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T08:31:35+01:00
Kiedy zaczęto podłączać internet w Polsce nie było jeszcze czata. Na internetowe spotkania osób z całego kraju pozwalał program mIRC. Wtedy można było jedynie używać tekstu, znano też tylko 4 emotikony - :) , :( , :P , :D . Nie przypominam sobie, aby ktoś używał innych. Z upływem czasu technika mocno rozwinęła się. Łącza internetowe były coraz szybsze, dzięki czemu możliwości komunikacji było coraz więcej. Przy polskich portalach zaczęły pojawiać się czaty.

W Polsce pojawiły się również komunikatory internetowe. Między innymi program Skype, dzięki któremu można było rozmawiać przez mikrofon, a w późniejszej wersji posiadacze kamer mogli prowadzić wideo-rozmowy.
Nowe możliwości szybko zaczęły pojawiać się także na czatach. Oprócz rozmów tekstowych, portale zaczęły oferować możliwość udostępniania obrazu. Dziś czat Onetu jest najpopularniejszy wśród posiadaczy kamerek. Jest nawet specjalny program do nadawania obrazu, który posiada gotową listę wszystkich osób aktualnie nadających. Można podglądać 4 kamerki jednocześnie.
2009-11-27T11:49:31+01:00
Łączność- jest to ważna dziedzina gospodarki, wiedzy i działalności ludzkiej dotycząca przekazywania informacji i przesyłek towarowych.
Dla rozwoju gospodarczego i kulturalnego krajów świata łączność ma ogromne znaczenie i rozwija się nadzwyczaj dynamicznie.
Łączność obejmuje następujące usługi, dzięki którym gospodarka, zarówno krajowa jak i światowa, istnieje oraz ma sposobność rozwoju:
· pocztowe
· telefoniczne
· telegraficzne
· radiofoniczne
· transportowe
1 5 1