Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T09:30:45+01:00
Symbole pochodzą od nazw łacińskich, nazwy natomiast tworzono od nazw państw, miast, części świata, ciał niebieskich, imion bogów, postaci mitologicznych, nazwisk wybitnych uczonych, a także opierając się na właściwościach fizycznych pierwiastków.
3 3 3
2009-11-27T09:30:32+01:00
Na tablicy Mendelejewa, pierwiastki są napisane skrótowo, przez Mendelejewa lub odkrywców tych pierwiastków
1 2 1