Odpowiedzi

2009-11-27T10:14:21+01:00
Liczby niewymierne to liczby, które nie są wymierne. Liczbę niewymierną nie można przedstawić w postaci ułamka, a rozwinięcie dziesiętne liczby niewymiernej jest nieskończone i nieokresowe.
c)√32,
e)√2-1,
f)liczba pi,
suma największej i najmniejszej

√32+ √2-1=6,0710678......




Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T10:24:57+01:00
1.3245-wymierna 1.3245
0.39(42)-nie wymierna 0.3942-najmniejsza
√32=4√2-nie wymierna 5.6
2/3-wymierna 0.(6)
√2-1-niewymierna 0.4
π-niewymierna 3.1415
22/7=3i 1/7 -wymierna 3.1428-najwieksza

0.39(42)+22/7≈
≈0.3942+3.1428≈
≈3.537
;)