Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T10:20:36+01:00
-zwalczanie klesk zywiolowych i ich skutkow
- poszukiwania ludzi
-misje stabilizacyjne
- misje pokojowe
- dzialania antyterrorystyczne,
- oczyszczanie terenu z materialow wybuchowych i unieszkodliwianie ich
- szkolenie
9 4 9
2009-11-27T10:53:48+01:00
Zapewnianie żywności,opatrunków,kocy zwykłych i termoizolacyjnych zapewnienie potrzeb ludzi oraz zapewnienie spokoju w razie paniki.
8 1 8
2009-11-27T11:36:27+01:00
Trenowanie na wypadek wojny lub wydarzeń w których jest potrzebne wojsko
14 1 14