Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T13:33:29+01:00
Pycha- wtedy, gdy przed meczem mówisz:
- Wygram, jestem najlepszy!
Jest to po prostu zbyt duża miłość do samego siebie i przekonanie o wielkości swoich możliwości.

Chciwość- wtedy, gdy pragniesz czegoś, kogoś ponad wszystko, np. bez przerwy prosisz o nowy telefon.

Nieczystość- między innymi wtedy, gdy oglądasz pornografię.

Zazdrość- wtedy gdy pragniesz CZYJEJŚ rzeczy, bądź czegoś innego ponad wszystko, np. nowego iPoda kolegi.

Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu- to po prostu obżarstwo, jedzenie i picie bez granic, np. upicie się

Gniew- kiedy złościsz się na kogoś, np. kłócisz się z koleżanką i nie potrafisz jej wybaczyć

Lenistwo- Kiedy nic ci się nie chce, wolisz odpoczywać, zaniedbujesz obowiązki, np. nie idziesz w niedzielę do kościoła na rzecz telewizji.

7 3 7
2009-11-27T17:12:22+01:00
Pycha- gdy się przechwalamy

Chciwość- dotniesz coś i nie chcesz się podzielić

Nieczystość-gdy czujesz że popełniasz

Zazdrość- chcesz czegoś co nie należy do ciebie

Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu- przepadlistoąć itp

Gniew- gdy się ciągle złościsz

Lenistwo-odkładasz wszystko na później aż czegoś nie zrobisz
8 4 8