Odpowiedzi

2009-11-27T11:07:16+01:00
160zł. --- 100%
120zł ---x%
x = 120zł. * 100 / 160zł. = 75%
100% - 75% = 25%
160zł. - 25% = 120zł.

Cenę spodni obniżono o 25%
2009-11-27T11:08:02+01:00
160 zł = 100 %
120 zł = x
x = 120 razy 100/160 = 75 %
100 % - 75 % = 25 %
cena obniżyła się o 25 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T11:14:04+01:00
Można to rozwiązać za pomocą proporcji!
Jeśli 160zł- 100%
a 120zł- x%
to 120/160= x/100
więc 160x= 12000 =75 100%- 75%=25%
Odp: Naprawdę cene spodni obniżono o 25%
1 1 1