Odpowiedzi

2009-11-27T12:35:20+01:00
Adwetnowe oczekiwanie w naszym zyciu powinno wygladac tak ze jestesmy calym sercem troskai cierpliwoscia przygotowani do swiat bozego narodzenia i wtedy to jest nasze przygotowanie ze przez caly czas adwetu czekamy na upragnione swieta..;))
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T13:20:06+01:00
Każdy z Nas powinien uczęszczać na Msze Święta. Dom przystroić w adwentowe ozdoby. Wspólnie z rodziną oczekiwać na nadejście Jezusa Chrystusa. Przystąpić do spowiedzi i komunii Świętej. Zmawiac modliwtwę za najbliższych. Powinniśmi także jak najwięcej głosic o Panu Bogu.
4 2 4
2009-11-27T14:02:16+01:00
Moim zdaniem adwentowe oczekiwanie powinno wyglądać w ten sposób , że ludzie w piątki nie powinni jeść wędlin ani mięsa . Powinni chodzić do kościoła oraz dzieci komunijne powinny chodzić na pierwszy piątek miesiąca.W piątki nie powinno się tańczyć oraz słuchać głośnej (głośno) muzyki .
2 2 2