Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T12:30:38+01:00
Styczeń Luty - to czas kiedy nie ma tam nocy polarnej i panuje astronomiczne lato na półkuli południowej. Warunki klimatyczne są najkorzystniejsze do wykonywania ekspedycji.
11 4 11
2009-11-27T13:00:39+01:00
Styczeń - Luty ponieważ Słońce znajduje się teraz na półkuli południowej i na biegunie południowym panuje teraz dzień polarny.
9 3 9
2009-11-27T13:31:22+01:00