Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T12:42:44+01:00
Odkrycie Ameryki przez Krzysztofa Kolumba w 1492 roku zmieniło bieg historii, ponieważ zapoczątkowało okres europejskich podbojów kolonialnych. Dlatego uważane jest za największe z odkryć geograficznych w dziejach ludzkości.
17 3 17
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T12:56:10+01:00
Poniewaz ma dobrze rozwiniętą sieć rzeczną, cechujący się wysoką temperaturą przez cały rok i dużą roczną sumą opadów z maksimum w letnim ,kraj ma dobrze zachowaną architekturą kolonialną, bogatą kolonii zwierząt i roślinności
15 3 15
2009-11-27T13:57:17+01:00
Przyczyny odkryć:
-ciekawość świata,
-chęć zdobycia sławy i bogactwa,
-chęć podbicia lądów
-niekorzystne warunki handlu,
-poszukiwanie nowych rynków zbytu
Skutki odkryć:
-nowe uprawy i plantacje,
-rozwój techniki morskiej,
-spadek cen towarów,
-nowe sposoby nawigacji,
-potwierdzenie tezy że Ziemia jest okrągła
9 2 9