Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T12:49:27+01:00
Przyjemnie - miło
rozsądnie - rozważnie
ciemno - mrocznie
szybko - żwawo
smacznie - apetycznie
regularnie - systematycznie
barwnie - różnokolorowo
wyjątkowo - rzadko
mocno - energicznie
196 4 196
2009-11-27T15:04:49+01:00
Przyjemnie- miło
rozsądnie- przemyślanie
ciemno- mroczno
szybko- z pośpiechem
smacznie- dobrze
regularnie- systematycznie
barwnie- kolorowo
wyjątkowo- fascynująco
mocno- silnie
45 3 45