Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T12:51:42+01:00
2900zł-2500zł=400zł
100% ---- 2500zł
x ----- 400zł
100%*400zł:2500zł=16%
Odp: Oprocentowanie wynosiło 16%.
2009-11-27T12:51:50+01:00
2500 - 100%
2900 - x
---------------------------
x= 100% * 2900
---------------------- = 290000
2500 --------- = 16%
2500
2009-11-27T12:52:26+01:00
2900-2500=400zl
2500*x%=400zl
x=400/2500
x=4/29
x=100 * 4/25 =16%

oprecentowanie wynosilo 16%