Odpowiedzi

2009-11-27T13:41:53+01:00
Sila wypadkowa F = 4 x F - t = 4x250-400 =600N
to jest zas rowne:
m x a = wypadkowa sila dzialajaca na wagon
mamy wiec a poniewaz 600=20000kg x a skad znajduje a:
a= 0,03m/sek 2 t=60sek
v0 = 0 - poczatek pchania wagonu
skad S = vo x t + at2/2 = 0 + 0,03 x 60s 2/2 = 54m
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:28:44+01:00
M=20t=20000kg
t=1min=60s

F₁=F₂-F₃
F₂=4*250N=1000N
F₃=400N
F₁=1000N-400N
F₁=600N

F=a*m
a=f/m
a=600N/20000kg
a=0,03m/s²
s=at²/2
s=0,03m/s² razy 3600s przez 2
s=54m
Odp. Wagon przebędzie 54 m.