Uzupełni poniższy tekst

Unia lubelska jest przykładem unii ......................... W tym rodzaju unii państwa połączone są ze sobą ....................... , lecz również pewnymi instytucjami państwowymi.Od czasu unii lubelskiej Polska i .............................. miały posiadać wspólne ............... ............... oraz pieniądz i prowadzić wspólną politykę ................. . Odrębne miały być ............... ....................... . Po zawarciu unii państwo było nazywane ............................................................. .


PISZCIE CAPSEM ŻEBY ODPOWIEDZI BYŁY WYRAŹNIE WIDOCZNE CHOĆ NIE KONIECZNIE ;) Z GÓRY DZIĘKUJE

2

Odpowiedzi

  • wwow
  • Rozwiązujący
2009-05-24T17:23:48+02:00
1) unii realnej
2)osobą władcy
3) i Litwa
4) herb,sejm
5) politykę zagraniczną
6) skarb,wojsko i urzędy
7) Rzeczpospolitą Obojga Narodów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-24T17:26:31+02:00

Unia lubelska jest przykładem unii ..REALNEJ........... W tym rodzaju unii państwa połączone są ze sobą ....MONARCHĄ............ , lecz również pewnymi instytucjami państwowymi.Od czasu unii lubelskiej Polska i ...........LITWA.......... miały posiadać wspólne ...SEJM...... .......HERB.... oraz pieniądz i prowadzić wspólną politykę ZAGRANICZNĄ... . Odrębne miały być ...URZĘDY., SKARB, WOJSKO................. . Po zawarciu unii państwo było nazywane ........RZECZPOSPOLITĄ OBOJGA NARODÓW............... .
1 5 1