Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:18:07+01:00
Zad1
B.
Zad2
C.
Zad3
D.
Zad4
34,2=34 i 1/5
34 i 1/5 : 4/5=225/5*5/4=56 i 1/4
Odp. Krawcowa uszyje 56 spódniczek i zostanie jest 25cm
Zad5
2000 * 0,8=1600
2000-1600=400ha - tyle zajmowały łąki
620-400=220
220/1600*100%=13,75%-taki procent pól przeznaczono na szkółkę leśną
Odp. Na szkółkę leśną przeznaczono 13,75% z pól
Zad6
Pp=πr²
dł=62,8- długość łuku
π≈3,14
dł=2πr
H=3m
1m³=1500
62,8=2πr /:2
31,4≈3,14r
r=10m
Pp=10²π
Pp=100π
Pp=314m

V=1/3Pp*H
V=314/3*3
V=314m³
314*1,5=471
471:2,5=188 1/2.5=188,4
Odp: Aby wyjeść tą sól potrzeba 189 wywrotek o ładowności 2,5t
2009-11-27T15:00:40+01:00
Zad. 2
1/2a = 850
a=1700
odp. C

zad.3
odp. A

zad.4
4/5 = 0,8
34,2 * 0,8 = 27,36 m
34,2 - 27,36 = 6,84 m
odp. krawcowa uszyje jedną spódniczkę i zostanie 6,84 m materiału.

Zad.5

2000 * 0,8 = 1600 ha - pola uprawne
2000 - 1600 = 400ha - łąki
620 - 400 = 220
220 * 100 / 1600 = 13,75% -procent pól przeznaczony na szkółkę leśną

Odp. Pod szkółkę leśną przeznaczono 13, 75% pól.

Zad.6
Pp=πr²
L=2πr
62,8 = 2 π r
π≈3,14
r≈ 10
H= 3 m
1m³=1500
Pp = 10²π
Pp = 100π
Pp = 314m

V=1/3 Pp *H
V=314/3 *3
V=314m³
314*1,5=471

471 : 2,5 =188 1/2.5 = 188,4

Odp: Do wywiezienia soli potrzeba 189 wywrotek o ładowności 2,5t .