Zad1.
Oblicz:
a) sumę liczb 15 i 19
b) sumę liczb 17, 13 i 24
c) różnicę liczb 32 i 19
d) różnicę liczb 130 i 31
Zad2.
Jakie liczby oznaczono literami?
a) x + 27 = 50
b) 35 + y = 72
c) 39 - z = 20
d) t - 55 = 40
e) 48 = u + 34
f) 60 = 95 - w
Zadanie z zerówki.
Chociaż z niej nie jestem.
Umiem to, ale nie chce mi się tego rozwiązywać!

3

Odpowiedzi

2009-11-27T17:59:12+01:00
A)34
b)54
c)13
d)99
a)23
b)37
c)19
d)95
e)14
f)35
1 5 1
2009-11-27T18:01:34+01:00
Zad1
A)34
b)54
c)13
d)99
zad2
23,37,19,14,35
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T18:02:39+01:00
1
a) 15+19=34
b) 17+13+24=54
c)32-19=13
d)130-31=99

2.
a) x + 27 = 50 x=23
b) 35 + y = 72 y=37
c) 39 - z = 20 z=19
d) t - 55 = 40 t=95
e) 48 = u + 34 u=14
f) 60 = 95 - w w= 35
1 5 1