Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:01:35+01:00
Oczy - eyes
ręce - hands
głowa - head
usta - mouth
uszy - ears
nogi - legs
stopy - feet
ramiona - arms
palce - toes

brzuch - belly
łokieć - elbow
rzęsy - eyelashes
brwi - eyebrows
kolana - knee
włosy - hair
plecy - back
nos - nose
zęby - teeth
paznokcie - nails
szyja - neck
kręgosłup - spine
uda - thigh
3 2 3
2009-11-27T14:04:00+01:00
Leg - noga
arm - ręka
knee - kolano
stomach - brzuch
back - plecy
face - twarz
toe - palec u nogi
hair - włosy
neck - szyja
foot - stopa
3 5 3
2009-11-27T14:04:18+01:00
Paznokcie - nails
włosy - hair
brwi - eyebrows
kolano - knee
stopa - foot
pięta - heel
pupa - ass
brzuch - belly
plecy - shoulders
kręgosłup - spine
rzęsy - eyelashes
2 3 2