Odpowiedz na pytania z Krzyżaków:
1.Kim jest Sanderus i czym się zajmuje?
2. Wymień przedmioty, które Sanderus nazywa relikwiami
Jak się o nich wyraża?
Jaką mają wartość?
3. Co mówi on o innych sprzedawcach?
4.Udowodnij, że Sanderus mija się z prawdą.
5. Czy Zbyszko może nie wierzyć Sanderusowi? Dlaczego?

Bardzo proszę o pomoc. ; )

2

Odpowiedzi

  • migi
  • Rozwiązujący
2009-11-27T14:20:45+01:00
1) Sandrus był sprzedawcą i sprzedawał podrabiane reikwie świętych
3) Sanderus twierdzi że inni sprzedawcy sprzedają lipne relikwie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:22:34+01:00
Nie omawiałam jeszcze Krzyżaków, ale czytałam. nie mam pewności do tego czy to co napiszę jest dobrze, więc lepiej to jeszcze sprawdź.

Sanderus sprzedawał relikwie i odpusty. Uważał, że tylko on ma je prawdziwe.Wsmiewał innych handlarzy, miomo, że byli tacy jak on(sprzedawali fałszywe przedmioty itp.).
Proponaował:
pióro ze skrzydła archanioła Gabriela
olej
szczebel z drabiny
łzy Marii Egipcjanki
kopytko z osiołka
są to dla niego rzeczy święte, wyjątkowe, które tylko on może mieć, nikt inny
12 5 12