Przetlumaczcie mi te 3 zdania na niemiecki.

1 proponuje zebys przyjechała do mnie za 2 tygodnie.
2 zabierz wszystko co njapotrzebniejsze . tylko nie zapomnij stroju kapielowego
3 o nocleg sie nie martw . nad morzem mieszka moja rodzina bedziemy nocowac u mojej cioci .

tylko to prosze pomozcie!!!!!!!!!!:((

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:07:07+01:00
1 schlägt vor, damit sie zu mir kam für 2 Wochen
2 nehmen alles njapotrzebniejsze. nur nicht vergessen, Bademoden
3 eine Nacht im August, keine Sorge. Seaside Leben meiner Familie bleiben wir über Nacht bei meiner Tante
2009-11-27T14:08:17+01:00
1.schlägt vor, damit sie zu mir kam für 2 Wochen
2.nehmen alles Notwendigkeiten. nur nicht vergessen, Bademoden
3.eine Nacht im August, keine Sorge. Seaside Leben meiner Familie bleiben wir über Nacht bei meiner Tante