Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:14:37+01:00
Kuba miał 2306 słoików i w każdym się mieści 21 ogórków ,ale jego brat zbił 79 słoików . Ile jest ogórków jeżeli wystarczy na 2306 słoików , ale Ola zjadła 8 ogórków. Ile będzie ogórków w wszystkich słoików ?


ogorkow jest
2306 * 21-8=48 418 ogorkow

w sloikach (ale juz bez tych stluczonych) bedzie tych ogorkow
(2306-79)*21=46 767

ogorkow jest 48 418, w sloikach ich bedzie 46767
2009-11-27T14:16:50+01:00
Ile jest ogórków jeżeli wystarczy na 2306 słoików:
2306*21=48426- tyle jest ogórków
48426-8=48418-tyle zostało ogórków
23056-79=2227-tyle zostało słoików

2227*21=46767-tyle będzie ogórków we wszystkich słoikach