Odpowiedzi

2009-11-27T14:15:06+01:00
Dekalog w naszym życiu jest jak lista rzeczy, które powinniśmy robić, a których nie. Dekalog możemy porównać do praw i obowiązków. Każdy punkt dekalogu mówi nam o życiu, jeżeli nie będziemy przestrzegać zawartych tam informacji, oddali nas to od Boga i wpłynie na nasze życie.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:16:43+01:00
Dekalog czyli 10 Przykazań Bożych ma dla nas olbrzymie znaczenie. To właśnie według niego powinniśmy postępować, aby wypełniać Bożą wolę. Mimo, że dekalog jest bardzo ogólnym dokumentem, zawiera w sobie każdy aspekt naszego życia, np. rodzinę, szkołę, przyjaźń. Jest to słowo Boga kierowane do nas, wskazówki- jak żyć by zasłużyć na spotkanie z Chrystusem po śmierci.
3 2 3