Zad 1.Pani Jadzia, pani Ania i pani Ela kupowały materiał na spódnicę. Pani Jadzia kupiła 75 cm materiału, pani Ania kupiła 7,5 dm materiału, a pani Ela 0,75 m. Które panie kupiły tyle samo materiału?

Zad 2.Las bukowy "produkuje" bardzo dużo tlenu. Duży buk wytwarza dziennie około 7000 litrów tlenu. Jest to ilość wystarczająca dla 50 osób. Oblicz, ile m³ tlenu produkuje dziennie jeden buk.Ile m³ tlenu wystarczy dla 1 osoby?
Proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:20:37+01:00
1.
Pani Jadzia - 75 cm
Pani Ania - 7,5 dm = 75 cm
Pani Ela - 0,75 m = 75 cm

Wszystkie panie kupiły po tyle samo materiału.


1 5 1
2009-11-27T14:33:50+01:00
Zad 1
pani Ela i pani Jadzia po 75 cm
1 5 1