Odpowiedzi

2009-11-27T14:25:10+01:00
1 planowi bohaterowie
Celestyna Żak
Irena Żakowa
Żak
2 planowi bohaterowie
Julia Żak
Ciocia Wiesia
Bobcio
Danuta Filipiak
3 planowi bohaterowi
Jurek Hajduk
Paweł Nowacki
Brodacz
Profesor Dmuchawiec
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:30:54+01:00
I plan : Celestyna Żak
II plan : Julka Żak, Danusia Filipiak, Jerzy Hajduk, Bobcio, Krystyna, Tolo, Żaczek, żona Żaczka, ciocia Wiesia, prof. Dmuchawiec
Bohaterowie epizodyczni: Wojtek, rodzice Tola, dziadek, Pawełek, Zugmunt
Pierwszo planowi: Cesia (Celestyna lub Cielęcina) Żak
Drugo planowi: Jerzy Hajduk, Danuśka, rodzina Żaków
Epizodyczni: Ciocia Wiesia