Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:39:17+01:00
Pewnego popołudnia poszedłem na spacer z psem. Kiedy wszedłem do parku zauważyłem, że nie założyłem psu kagańca. Nagle zza rogu wyszedł mój sąsiad ze swoją suczką. Psy zaczęły się gryźć, nie wiedziałem co robić i ze strachu uciekłem do domu.
2009-11-27T19:16:28+01:00
Wyruszyliśmy z naszego miasta Krakowa. Wszystko zapowiadało się idealnie nad nami niebieskie niebo. Jednak Tomek przypomniał sobie ,że prowiant został w domu. Jednak Jego mama wyskoczyła zza zakrętu z jedzeniem Tomka w ręce.
2009-11-27T20:20:42+01:00
Wyruszyliśmy z naszego domu w Warszawie.Wszystko zapowiadało się dobrze .Nad nami było niebieskie niebo.Lecz nagle zza słońca wyszły ciemne chmury i musieliśmy wracać do domu.:)