Odpowiedzi

2009-11-27T14:32:49+01:00
Ja na WOS musiałam wkleić wycinki z prasy, z informacjami.
Możesz również wejść na stornę www. z informacjami i wydrukować. wkleić do zeszytu. A jeśli nie masz drukarki to przepisz ;)
7 2 7
2009-11-27T14:33:26+01:00
Musisz napisac najwazniejsze wydarzenia ktore wydarzyly sie w mininym tygodniu;)
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:33:55+01:00
Wchodzisz przykładowo na stronę internetową www.wp.pl i wchodzisz w wiadomości i spisujesz rzeczy tylko najważniejsze nie mogą być to zabójstwa i śmierci znanych osób. Wypisuje się tylko kto się z kim spotkał, kiedy, z kim, i to wszystko.
7 1 7