Moja praca domowa z infy;/ co dziwna;/

Co sprawia, że dyski Caviar Black 2 TB są najszybszym dyskami WD?

* Prędkość 7200 obr/min
* 64 MB cache
* Podwójne procesory
* Duża gęstość zapisu
* Wszystkie powyższe

W jakich aplikacjach najlepiej sprawdzają się dyski Caviar Black 2 TB?

* Edycja wideo i obrazów cyfrowych
* CAD/CAM
* Wymagające gry
* Wszystkie powyższe

Co sprawia, że dyski Caviar Black 2 TB są tak niezawodne?

* StableTrac
* Technologia rampowego prowadzenia głowicy NoTouch™
* Czujnik ciśnienia
* 1,2 mln godzin bezawaryjnej pracy
* Wszystkie powyższe

Opisz krótko zalety dysku Caviar Black 2 TB ?

3

Odpowiedzi

2009-11-27T15:10:36+01:00
*(zapewne to jest dobra odpowiedź)podwójne procesory (obroty 7200 na pewno nie, bo szybszy jest dysk VelociRaptor, który osiąga 10000)
*64 MB cache
--------------------------
*wszystkie powyższe
--------------------------
*technologia rampowego prowadzenia głowicy NoTouch

Zalety:
-szybszy niż wszystkie inne dyski 7200 obr./min.
-duża pojemność
-stosunkowo cichy

A wady:
-kopiowanie między partycjami niezbyt wydajne

P.S
Na 100% pewny nie jestem. Najlepsze są VelociRaptor.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:13:32+01:00
No więc tak:
1 pyt.: wszystkie powyższe, poniewaz wszystkie te czynniki wplywaja na prędkość zapisu/odczytu.
2 pyt. : wszystkie powyzsze, poniewaz, ten dysk szybko przetwarza strumienie danych, wlasnie dzieki podójnym procesorom.
3. pyt: także wszystkie powyższe, tylko czujnik ciśnienia, nazwałbym czujnikiem nacisku...

Zalety dysku:

Duża wydajność dysku sprawia, ze wszystkie gry, pliki multimedialne szybciej się ładują z dysku do pamięci, co skraca czas oczekiwania. Duza pojemność jest raczej oczywistą zaletą i pozwala na zmagazynowanie wiekszej ilości danych. Kolejną zaletą jest to, że jak na tak pojemny i wydajny dysk jest on stosunkowo cichy podczas pracy, przez co "oszczędza" uszy. :)
2009-11-27T19:50:13+01:00
We wszystkim wszystkie powyższe


Dyski twarde WD Caviar® Black™ 2 TB łączą najwyższe poziomy pojemności i wydajności, idealnie dopasowując się do potrzeb wymagających aplikacji multimedialnych, edycji obrazów cyfrowych i wideo, CAD/CAM oraz najbardziej wymagających gier i wielozadaniowych operacji konsumujących powierzchnię dyskową. A do wszystkich zaawansowanych funkcji WD dołącza 5-letni okres ograniczonej gwarancji.