Odpowiedzi

2009-11-27T14:52:40+01:00
1/√13=w liczniku 1×√13,,w mianowniku:√13×√13=√13:13,,,,,,,,drugie: i licznik i mianownik pomnóż przez:2+√7 i w liczniku bedzie:√3(2+√7)=2√3+√21 a w mianowniku:(2-√7)(2+√7)=4-7=-3 ,czyli w liczniku ci zostanie:2√3+√21, a w mianowniku:-3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:54:32+01:00
1/√3 - mnożymy licznik i mianownik przez √3 = √3 dzielone przez 3
√3/(2 - √7) - mnożymy licznik i mianownik przez (2 + √7) =
= √3(2 + √7)/4 - 7 = √3(2 + √7)dzielone przez -3