Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:49:35+01:00
Organizmy zwierzęce , jednokomórkowe , związane z wolnym środowiskiem życia ale można je spotkać także na lądzie ;]
24 3 24
2009-11-27T14:49:30+01:00
Pierwotniaki – Protozoa – jednokomórkowe organizmy eukariotyczne, zaliczane tradycyjnie do królestwa zwierząt, w randze podkrólestwa, a według nowszej systematyki do królestwa Protista.

17 3 17
2009-11-27T14:52:03+01:00
Pierwotniaki- jednokomórkowe organizmy eukariotyczne (organizmy zbudowane z komórek posiadających jądro komórkowe z chromosomami). Zaliczane do królestwa Protista (w najnowszej systematyce).
12 3 12