Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T14:57:56+01:00
Wywiad z Ewą Farną

Jak zaczęła się Twoja kariera?

Czy jesteś zadowolona z jej przebiegu?

Co jeszcze chciałabyś osiągnąć jako artystka?

Jak radzisz sobie ze sławą?

Co chciałabyś powiedzieć jeszcze swoim fanom?
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T15:07:02+01:00
To z neta moze skorzystasz
Jako dziecko występowałaś w zespole dziecięcym "Fasolki". Miło wspominasz tamte czasy?

W Fasolkach spędziłam prawie 7 lat. Praktycznie cale moje dzieciństwo. Było super, bo bardzo często wyjeżdżaliśmy, nagrywaliśmy piosenki, programy dla dzieci... Jedna z moich najlepszych przyjaciółek, Kamile, poznałam właśnie w Fasolkach:-)

Rozpoznawalna głownie stałaś się dzięki serialowi "Rodzina zastępcza". Jak trafiłaś na plan?

Jako opiekunka mojego młodszego brata poszłam z nim na casting. Tomek przeszedł do następnego etapu, na który przyszły także dziewczyny w moim wieku. Jedna z pan prowadzących zdjęcia próbne zapytała mnie , czy nie chce spróbować swoich sil. Spróbowałam i... dostałam się do obsady serialu.

Dobrze Ci się tam pracuje?

To zjecie jest bardzo przyjemne, bo daje mi dużą swobodę. Gram w sympatycznym serialu i mogę realizować swoje pomysły.

Jest na planie jakaś osoba, z którym szczególnie się zaprzyjaźniłaś?

Bardzo zaprzyjaźniłam się z Misheel, którą grała Zosie. W tej chwili od prawie 2 lat Misheel mieszka we Wrocławiu, nie gra już w serialu, ale nadal utrzymujemy kontakt, choć,ze względu na odległość, jest on dużo rzadszy.

W 2008r. brałaś udział w programie Jak Oni Śpiewają, jak oceniasz panującą tam atmosferę, jury, uczestników?

Chyba znowu miałam szczęście, ze trafiłam akurat na te edycje. Poznałam bardzo dużo osób , z którymi do tej pory się spotykam.

Wystąpiłaś, również w odcinku specjalnym tego programu u boku Oli Szwed, Karoliny Nowakowskiej i Patrycji Kazadi. Jak wyglądała Wasza współpraca?

Od samego początku świetnie się razem bawiłyśmy na próbach. Nie mogłyśmy się doczekać występu. Dziewczyny podczas pracy nad piosenka dawały z siebie wszystko, a przede wszystkim czułyśmy, ze działamy w słusznej sprawie. Te dzieci potrzebują każdego dnia ogromnego wsparcia, nie tylko finansowego...

Od maja w sklepach można kupić Twoją i Twojego męża książkę kucharską "Przemytnicy marchewki, groszku i soczewicy", skąd pomysł na Jej napisanie?

Od kilku lat zbieraliśmy rożne przepisy, własne , autorskie i te podpatrzone u znajomych, na rodzinnych obiadach. Chcieliśmy podzielić się z innymi naszymi pomysłami na przygotowywanie, smacznych zdrowych posiłków.

To prawda, że planujecie napisać kolejną?

Tak, już zaczęliśmy prace nad następna książką.

Czy możesz pozdrowić jakoś czytelników wywiadu?

Życzę wytrwałości i... więcej takich pomysłów :-)
Pozdrawiam wszystkie osoby! :-)
Monika Mrozowska
12 2 12