Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:02:35+01:00
Cechy powieści:
-jest długim utworem,
-występuja postacie główne,drugoplanowe i epizotyczne,
-podział na rozdziały,
-jest wiele wydarzeń,
-jest wiele opisów przyrodniczych,
-jest pisana prozą,
-długi czas akcji,
_______________________
Najważniejszymi gatunkami należącymi do epiki są:
1. Nowela
2. Powieść (w tym wszystkie jej odmiany np. historyczna, psychologiczna, fantastycznonaukowa itd.)
3. Opowiadanie
4. Baśń
5. Bajka
6. Mit
7. Legenda
8. Epopeja
9. Anegdota
10. Satyra
1 5 1
2009-11-27T15:17:26+01:00
Powieść może być przygodowo-podróżnicza
historyczna,współczesna
Gatunki:powieść,opowiadanie,baśń,mit,legenda itp....