Odpowiedzi

2009-05-24T17:43:42+02:00
Woda 42,25
białko 13
tłuszcz 6,5
węglowodany 0,65
sole 2,6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-24T17:45:45+02:00
Wzór:
65kg - 100%
x - ...%

w miejsce kropek wpisujesz procent dabego składnika w organiźmie.
1) woda : 42,25kg
2) białko : 13kg
3) tłuszcz : 6,5kg
4) węglowodany : 0,65kg
5) sole mineralne : 2,6kg

Po dodaniu wszystkich składników wychodzi 65kg, czyli zadanie wykonane dobrze