Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:04:45+01:00
Najlepiej to zlikwidować komputer lub mieć mniejszy dostęp do niego. Więcej czasu przebywać na świeżym powietrzu lub jeśli jest to możliwe jeździć na rowerze itp. Po przyjsćiu ze sezkoły nalezy odpocząć coś zjeść odrobić lekcje i przygotować się na nastepny dzień szkoły. Nauczyć się na sprawdziany, kartkówki lub odpytania z lekcji. Gdy nie możemy się powstrzymać a by włączyć komputer to wystarczy poprosić rodziców (opiekunów) o to, aby oni nas przypilnowali. W weekendy, gdy nie ma szkoły można spedzać wspólnie dzień z rodziną, kolegami, koleżankami. A wszystko wróci do normy i np. bawiąc się zapomnisz o komputerze i nie będą cię dręczyły myśli o grach. Wpadniesz w inną atmosferę, która bedzie o wiele lepsza dla ciebie oraz twoje zdrowia. Siedząć ciednnie przed komputerem psujesz sobie wzrok itp.Nie warto !
50 3 50
2009-11-27T15:06:48+01:00
Prosze spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu.Spędzać czas aktywnie czyli:
biegać,pływać,jeździć na rowerze.Powstrzymywać się od częstego spędzania czasu przed komputerem.Pół godziny dziennie wystraczy.Nie myśleć o grach komputerowych,ale za to czytać książkę,lubprzejść się do lasu.Myśle,że wystarczy silna wola.:)
53 3 53
2009-11-27T15:06:42+01:00
Recepta na od uzależnienie się od gier komputerowych ;)

1) codziennie co dwie godziny zaczynasz sprzątać w pokoju aby zapomnieć o grach

2)zamiast nowych gier kupujesz książki

3)biegasz,tańczysz, pomagasz mamie byle by tylko nie mieć czasu na gry komputerowe ;)

4) gry powyższe rady nie pomagają wyrzucasz komputer przez okno

szybkiego powrotu do realnej rzeczywistości
74 4 74