Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:02:33+01:00
1.oddychanie - beztlenowe , tlenowe
odżywianie - samożywne , cudzożywne
2. paciorkowce , gronkowce.dwoinki,pałeczki,laseczki,kytki,ziarenkowce
4 2 4
2009-11-27T15:02:54+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Bakterie tu jest duż ważnych informacji napewno cos znajdziesz
4 1 4
2009-11-27T15:48:54+01:00
Bakterie ,mimo niewielkich rozmiarów i prostej budowy,wykonują te same czynności życiowe, co pozostałe organizmy.Są to m.in:
-Oddychanie.Bakterie oddychają beztlenowo i tlenowo.
- odżywianie- ze względu na sposób odżywiania bakterie dzielimy samożywne i cudzożywne.
-rozmnażanie- bakterie rozmnażają się bezpłciowo poprzez podział komórki
2.Kształty komórek bakter:ziarenkowce, krętki,laseczki, pałeczki, dwoinki, gronkowce, paciorkowce.
3 1 3