Odpowiedzi

2009-11-27T15:07:01+01:00
4.00000
0.500000
20000
70000
3.000000
0.080000
0.045000
18
3.000000
200.000000
0.500000
1.120000
200.000000
50000.000000
0.300000
2000000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:08:46+01:00
Zamień na m²:
400 dm²=4m²
5000cm²=0,5m²
2ha=20000m²
7a=700m²
Zamień na ary:
300m²=3a
800dm²=0,08a
45000cm²=0,045a
18a=18a
Zamień na ha:
30000m²=3ha
2km²=200ha
500000dm²=0,5ha
112a=1,12ha
Zamień na cm^:
2dm²=200cm²
5m²=50000cm²
30mm²=0,3 cm²
2a=2000000cm²

2009-11-27T15:09:04+01:00
4
0,5
200000
700

3000000
0,08
0,05
18

3
200
0,5
11,2

200
50000
0,3
2000000