Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:10:13+01:00
Marley widzi jak wygląda po śmierci życie osoby która nie pomagała bliźnim za życia. Boi się, że sam będzie tak cierpiał. Obawia się że będzie związany łańcuchami i tułał się po świecie szukając zbawienia. Zmienia się. Dla własnego spokojnego życia po śmierci pomaga innym. Daję podwyżkę swojemu jedynemu pracownikowi. Zaczyna obchodzić święta Bożego Narodzenia.

Myślę że pomogłam.
2009-11-27T15:14:52+01:00
Po wizycie ducha zmienia swoje postępowanie. Zrozumiał bowiem , że radość i szczęście może mu przynieść życzliwość , współczucie , wyzbycie się egoizmu oraz pozwoli mu zaznać spokoju po śmierci .Otworzył się na ludzi , ich problemy i uczucia. Zaczął pomagać ubogim i znalazł sens życia.
2009-11-27T17:22:37+01:00
To jest bardzo proste.
Wpływ mają ogromny gdyż nawiedzanie głównego bohatera zbliża to jego zmiany na pogląd obrazu świata. Od Świąt staje się zupełnie innym człowiekiem, starając się zmienić ocenę wśród mieszkańców.