Odpowiedzi

2009-11-27T15:14:17+01:00
1.czy bales sie Wojny.
2.Jak trafiles do Wojska. Sam sie zapisalem czy zostales powolany.
3.co stalo sie z twoja rodizna.? (jesli to zbyt delikatna sprawa nie pytaj)
4.Miales jakies ciezke przezycia o ktorych mogl bys opowiedizec ? 5.Czy walczyles tylk oan terenie Poslki czy moze w innych krajach tez.
6.Za co zostales odznaczony.
7.Czy jest jaks Historia o ktorej chcial bys opowiedziec mlodszym pokoleniom.
8.Jesli mial bys nauczac dzieci by nie doszlo do kolejnej wojny co bys im wpajal ?
2009-11-27T15:14:45+01:00
Jakie emocje Ci towarzyszyły?
czy ktoś z twojej rodziny zmarł w czasie niej?
jeśli tak to czy masz żal do osób i do tych którzy rozpoczęli wojny
ile miałeś lat kiedy rozpoczęła się wojna?
czy bałeś się o własne życie?
czy uratowałeś jakieś osoby?jeśli tak to ile?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:15:24+01:00
-co pan czuł kiedy wokół pana ginęły osoby a pan wciąż żył?
-czy spotkał pan tam swoja miłość?
-jak pan zdołał przeżyć?
-czy wspomina pan czasami II wojnę światową?
-czy uratował pan kogoś podczas wojny?
-czy był pan wzięty w niewolę w czasie wojny?
-czy zabił pan kogoś?
-co Pan z przyjaciółmi jadł?
-w co się ubierał? gdzie mieszkał?
-ile miał pan lat kiedy zaczęła się owa wojna światowa
-czy przyczynił się pan jakoś do wygrania wojny?