1) W czasie swojego pobytu w San Francisco masz urodziny i planujesz urządzić przyjęcie dla znajomych Amerykanów. Napisz zaproszenie, w którym powiadomisz ich o:
-okazji organizowanej imprezy
-możliwości przyprowadzenia jednej osoby
-szczególach dojechania na miejsce, w którym impreza się odbędzie.

2) Przebywasz na wycieczce w Tatrach. Napisz do znajomej pocztówkę, w której poinformujesz ją:
-gdzie sie znajdujesz
-dlaczego wycieczka ci sie podoba/ nie podoba
-co macie w planach na nastepny dzien
-kiedy odezwiesz sie do niej po powrocie

z góry wielkie dzięki za pomoc :)

2

Odpowiedzi

2009-11-27T15:25:04+01:00
1)
Zaproszenie!
Cześć dziś są moje urodziny i chciałabym Was serdecznie na nie zaprosić.Impreza odbędzie się u mnie w domu o godz. 16;00.
Jeśli chcecie możecie przyjść z osobą towarzyszącą.Nr np. 80, kolor domu pomarańczowy, brama o kolorze ciemny brąz i jeszcze jakieś szczegóły nie wiem moze mam duzy skalniak itp na koncu swoj podpoi imie i nazwisko
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:03:07+01:00
Ad.1

Invitation

I would like to invite you to my birthday party on 28th November. There will be a birthday cake, champagne and a lot of fun. You can also bring your friend, if you want. It' would be cool. The party will be at the restaurant near the shopping center. Go by bus to the shopping center and when you get there, just cross the main street, the restaurant will be at the right side.

I hope to see you there!!! :)
XYZ

Ad.2

Hi agatax!!!

I'm in Tatry right now. The trip is great! I've met many interesting people here and I have visited the local museum. The mountains are beautiful and tomorrow I'm going to ski. I'll contact you, when I get back home.

Cheers!!!
XYZ
1 5 1