Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:23:56+01:00
Obszar-area
WF-physical exercise
wyprawa-expedition
wyruszyć na-go on
nagroda-award
tablica-blackboard
drzwi-door
pudełko-box
Hiszpania-Spain
Turcja-Turkey
UK-United Kingston
2009-11-27T15:27:35+01:00
Area
Wf
Expedition
Leave on
Award
Table
Doors
Box
Spain
Turkey
UK
2009-11-27T16:08:40+01:00
Obszar - area
WF - PE
wyprawa - travel
wyruszać na - set out at
nagroda - prize
tablica - board
drzwi - door
pudełko - box
Hiszpania - Spain
Turcja - Turkey
UK - United Kingdom