Odpowiedzi

2009-11-27T15:27:27+01:00
A) -170 stopni C = 103,15 K
b) - 35 stopni C = 238,15 k
c) 23 stopnie C= 296,15 k
d) 125 stopnie C = 398,15 k

a) 120 K =-153,15
b) 263 K = -10,15
c) 370 K = 96,85
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:28:10+01:00
A. -170+273=103K
b. -35+273=238K
c.23+273=296K
d.125+273=398K



a. 120-273=-153C
b.263-273=-10C
c.370-273=97C
5 4 5
2009-11-27T15:29:30+01:00
A) -170 stopni C - > 103K
b) - 35 stopni C -> 238K
c) 23 stopnie C -> 296K
d) 125 stopnie C -> 398K

Wyraź temperatury w Stopniach Celsjusza

a) 120 K -> -153stopni C
b) 263 K -> -10stopni C
c) 370 K -> 97 stopni C
2 2 2