Spośród przedmiotów znajdujących się w twoim domu wybierz jeden, który mógłbyś zaprezentować jako eksponat w muzeum.Zredaguj tekst, który znalazłby się w muzealnej tabliczce informującej o tym przedmiocie.<eksponat nie musi być prawdziwy, pamiętaj że ma być to krótkie i zwięzłe>

z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:46:04+01:00
Bartyon B z Dworu Sapiechy

Rodzian Kowalskih od ponad pół wieku była w posiadaniu niezwyklego mosiężnego Barytonu B. Waszła w jego posiadanie tuż po II Wojnie Światowej. W roku 2003 okazało się, że niezwykły instrument był własnością hrabiego Sapiechy mieszkającego w galicyjskim Bobrku. Hrabia co wieczór siadał na swoim ulubionym skórzanym fotelu o grywał na barytonie. Analiza DNA z ustnika potwiedziała autentyczność eksponatu, a rozina Kowalskich niezwłocznie przekazała go do Naszego Muzeum.
2 1 2
2009-11-27T16:06:44+01:00
Miecz

Powstał w 15 wieku. Służył do obrony, walk. Pomagał wielu pokoleniom. Przywieziono go z Grunwalda. Jest bardzo ciężki. Okazało się , że walczył nim sam król Polski! Kiedy ogłosiliśmy zbiórkę drogocennych rzeczy rodziny dostarczyły nam dużo drogocennych eksponatów.
2 4 2