We're going to London tomorrow.

Great! Are we going by bus or by train?

Or are we hitchhiking?

We're going to the Houses of Parliament?

Are we going to Madame Tussaud's?

Yes, we are and we're meeting...

The Royal Family!

No, Tomek, not the Royal Family. We're meeting... Chris, Zoltan Michelle and David!

Wow! Great! What are they doing in London?

They're on holiday, just like you. And they want to see you very much!

Where are we meetig them?

At Madame Tussaud's at 3 p.m. Then we're taking a boat down the Thames and after that... we're spending the rest of the holidays together.






Proszę przetłumaczyć.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T15:43:29+01:00
Jedziemy do Londynu jutro.

Świetny! Jedziemy autobusem lub pociągiem?

Albo jesteśmy autostopem?

Jedziemy do Houses of Parliament?

Jedziemy do Madame Tussaud's?

Tak, jesteśmy i jesteśmy spotkaniu ...

The Royal Family!

No, Tomek, nie rodziny królewskiej. Jesteśmy spotkaniu ... Chris, Zoltan Michelle i Dawida!

Wow! Świetny! Co oni robią w Londynie?

Są na wakacjach, jak Ty. I wanna see you very much!

Gdzie jesteśmy meetig nimi?

Madame Tussaud's po 3 godz Następnie bierzemy statkiem po Tamizie i po tym ... jesteśmy wydatków reszty wakacji wraz
2009-11-27T18:22:13+01:00
My jedziemy do Londynu jutro.
Świtenie! Jedziecie autobusem czy pociągiem?
Lub autostopem?
My pójdziemy do Parlamentu?
Czy my pójdziemy do Madame Tussaud's?
Tak, my tam będziemy i spotkamy...
Rodzinę Królewską!
Nie, tomek, nie rodzinę królewską!My spotkamy Chrisa...Zoltan Michelle and David!
Wow! Świetnie!
Co oni robią w Londynie?
Są na wakacjach, podobnie jak ty.I oni chcą cie bardzo zobaczyć!
Gdzie my się z nimi spotkamy?
W Madame Tussaud's o 3.Potem wezniemy łódki w dół Tamizy i potem...My spędzimy resztę wakacji razem,!