Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T15:50:36+01:00
Nie wszędzie przydają się muskuły.
Z nimi wcale nie najłatwiej będzie można wygrac mecz.
Tam było bardzo niemiło
Nie tam, poszli w drógą stronę.
Poszło mi nie gorzej niż Jurkowi.
Dzisiaj nieźle graliśmy.
Nie bardzo mi dzisiaj pasuje.
3 4 3
2009-11-27T15:52:52+01:00
Możech chodzić tam gdzie lubisz, nie wszędzie tam gdzie on ci każe.
Przykro mi ale ten spawdzian poszedł ci nie najlepiej.
Dziś nie bardzo mogę wyjśc na dwór, ponieważ przyjmuję gości.
Zrób to nie najłatwiej lecz najlepiej.
Pójdziemy do lekarza nie jutro lecz dziś.
Niemiło było mi słyszeć o kolejnej jedynce z polskiego.
Nie tam jest najlepiej gdzie nie ma zasad.
Zrobiłeś to zadanie nie gorzej niż kolega.
Wygladasz dziś całkiem nieźle.
1 1 1
2009-11-27T15:53:37+01:00
* nie wszędzie jestem w stanie znaleźć sobie swoje miejsce. :(
*wyglądam dzisiaj nie najlepiej ;/
*nie bardzo chce mi sie oglądać ten film.
*a przypadkiem nie najlatwiej jest pojsc na skroty?
*przyszlosc zaczyna sie dzisiaj, nie jutro.
*troche niemilo pachniesz;/
*zawsze łazisz nie tam gdzie trzeba!
*jest źle, ale nie gorzej niz rok temu.
*nieźle wyszlo mi to zadanie ;D