Bardzo proszę o pomoc. Będę wdzięczna. Proszę napisać w języku angielskim.
Wyprowadziłaś się wraz z rodzicami na wieś. Napisz krótki email do znajomego z Kanady, w którym:
a) zapytasz się o jego samopoczucie.
b) poinformujesz o przeprowadzce do nowego domu na wieś.
c) zaprosisz znajomego do siebie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:01:41+01:00
Dear Kate!

Hello! How are you? I hope you're OK. I have a great news for you! We live in a county now! Parents bought here small house. This place is so lovely. It is quite, sunny and health. Not as city was. You know what? Wouldn't you like to come to me? I am sure you will like this place. And we wont be bored, I promise. Cheers for you and family, bye!

Droga Kate.

Czesc. Jak leci? Mam nadzieje ze OK. Mam dla ciebie swietne newsy. Mieszkamy teraz w malej wiosce. Rodzice kupili tu maly domek. To miejsce jest takie fajnie. Jest ciche, sloneczne i zdrowe. Nie tak jak miasto. Wiesz co? Nie chcialbys przyleciec do nas? Jesem pewien ze spodoba ci sie tutaj. Obiecuje ze nie bedziemy sie nudzic. Pozdro dla ciebie i rodziny, pa!
2009-11-27T16:01:41+01:00
Dear Jack,

How are you? Yesterday I've moved to a cottage in a very pretty village. It's so nice here. If you want you can come to me and see by yourself!

Take care,
XYZ.

Drogi Jack,

Jak sie czujesz? Wczoraj sie przeprowadzilam do chatki na bardzo ladnej wsi. Tu jest tak milo. Jesli chcesz to mozesz przyjechac do mnie o zobaczyc samemu.

Trzym sie,
XYZ.