Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-27T15:57:37+01:00
Bóg nie ma lat. On był jest i będzie zawsze. Pan Bóg nie uczył.

może Ci chodzi o Pana Jezusa:
Miał 33 lata gdy umarł na krzyżu.
Nauczał od 17 roku życia
2009-11-27T15:57:48+01:00
Nikt nie wie ile Bóg ma lat.. Był, jest i będzie.. :)
Pan Bóg nie uczył.
2009-11-27T15:59:06+01:00
BUG- to raczej ma niezbyt dużo, bo to taka rzeka ;p
Bóg natomiast ma zapewne coś ponad 17,5 mln, bo wtedy był wielki wybuch w trakcie którego powstał wszechświat.
Ila lat uczył? Zależy. Bo niektórzy jako Boga nazywają teżJezusa, a Jezus uczył 32 lata