Odpowiedzi

2009-11-27T16:26:34+01:00
1.150*9%= 13,5mln
2.7mln-6mln=milion=1 000 000km kwadratowych
3. IIa=13++3+4=20
IIb=5+8+7=20
IIc=9++9+2=20
4. IIa=(4+10+12+18+8+18+10)/20=80/20=4
IIb=(2+6+8+30+14+32+18+10)/20=110/20=5.5
IIc=(3+12+5+24+40+36+20)/20=140/20=7
najłatwiejszy byl dla IIc
Sredni dla wszystkich klas to:
(80+110+140)/60=5.5
5.
2+2+4+1= 9uczniów
6. 4+5+4=13uczniów
7.
12+4x=15+3x
x=3
Odp. na trzy godziny.
8.
C.Jedyna=16/(16+20+4+10)=32%
M.Trójniak=4/(16+20+4+10)=8%
10.
S.Wtórny=40%
40%-8%=32%
Odp.o 32%
11.
odsetki po roku wyniosa 120zl.
120-19%=97,2-odsetki po odprowadzeniu podatku
2097,2_stan konta klienta po roku.
2 4 2
2009-11-27T16:30:10+01:00
1.9% ze 150 mln km2 =13 mln150 tyś. km2
2.7%-6%=1%=0,01 0,01*150 000 000km2=1mln 500 tyś km2 jest większa Europa.
3. IIa=4+5+4+3+1+2+1=20 osób
IIb=20 osób
IIc=20 osób
4. IIa-80:20=4.0 IIb-104:20=5.2 IIc-140:20=7.0
wszystkie=(80+104+140):60=5.4
5. 9
6. 13
7. a)na trzy godziny
b) dwie godziny-wypożyczalnia A, na pięć godzin-wypożyczalnia B
8. C. Jedyna- 16/50=0,32*100%=32%
M. Trójniak- 4/50=0,08=8%
9. Diagram: C. Jedyna=32% M. Trójniak=8% S.Wtórny=40% nieważne=20%
10. 20-4=16 16/20=80% mniej o 80%
11. odsetki- 0,06*2000=120zł
podatek-0,19*120=22,80 zł 120zł-22,80 zł=97,20 zł
stan konta po roku- 2097,20 zł

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:35:51+01:00
1) pow. ladow = 150 000 000 km²
9%pow ladow = antarktyda
1% = 150 000 000 /100
1%=150 000km²
9%=150 000*9
9%=1350000 km²

odp: 1350000km²

2) europa=7%
7%=7*15000km²
7%=1050000km²
australia=6%
6%=1050000-150000
6%=900000

150000-900000=150000km²

odp.o 150 000km²

3)IIa=4+5+4+3+1+2+1
IIa=20
IIb=1+2+2+6+2+4+2+1
IIb=20
IIc=1+3+1+4+5+4+2
IIc=20

4) -

5)9

6)13

7)
a)
12+4x=15+3x
x=3
odp. na 3 godziny.

b)
wypozyczalnia A)
12+4+4=20zł
12+4*5=32zl
wypozyczalnia B)
15+3+3=21zł
15+3*5=30zł
odp. na dwie godziny wkorzystniejsza jest wypozyczalnia A. a na 5 godzin B.

8)
c. jedyna =16 glosow
m. trójniak=4 glosy
wszystkie glosy=50

c. jedyna:
(16/50)*100%=32%

m. trójniak:
(4/50)*100%=8%

odp. na c. jedyna glosowalo 32% a na m. trojniaka 8%.

9)-

10)
wtórny:
(20/50)*100%=40%

m.trojniak =8%
40%-8%=32%

odp. o 32%

11)
I CZĘSC:
100%=2000
1%=20
6%=120

II CZESC
100%=120
1%=1,2
19%=22,8

120-22,8=97,2

II CZESC
2000+97,2=2097,2

odp: odsetki wyniosa 120 zl. z odliczeniem podatku beda wynosily97,2zl. po roku czasy stan konta bedzie wynosil 2097,2zl

1 5 1