Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T16:01:44+01:00
Drgania skorupy ziemskiej wykorzystuje się do poznania wnętrza Ziemi. Fale akustyczne są zaburzeniami ciśnienia, generowanymi przez turbulentną konwekcję w "otoczce" Ziemi.
wiedzę czerpać można jedynie z badań geofizycznych - badanie fal sejsmicznych, zmiany, którym ulega pole magnetyczne i grawitacyjne Ziemi, przewodnictwo elektryczne skał oraz inne właściwości fizyczne panujące we wnętrzu Ziemi.
1 1 1
2009-11-27T16:02:55+01:00
Drgania skorupy ziemskiej wykorzystuje się do poznania wnętrza Ziemi. Fale akustyczne są zaburzeniami ciśnienia, generowanymi przez turbulentną konwekcję w "otoczce" Ziemi.
2009-11-27T16:11:51+01:00
Jednym ze sposobów poznawania wnętrza Ziemi jest wykorzystanie drgań skorupy ziemskiej. Wiedzę można czerpać głównie z badań geofizycznych.